Oppas vir Nathan Bond!

‘n Deel van my wil nie hierdie pos maak nie. Ek gee publisiteit aan iemand vir wie ek nie publisiteit wil gee nie. Maar ‘n paar poste wat ek oor die Afrikaanse blogosfeer opgetel het, onder andere deur Gormendizer en Frank Botha, wys vir my dat Nathan Bond, en besprekings oor sy opinie, weer besig is om aandag te trek op die Afrikaanse Internet.

Gesien in die lig dat ek openlik in God glo, en Nathan (regte naam Drewan Baird) openlik teen godgelowigheid is, kan jy maklik reken dat ek net daaroor teen Bond is. Maar dit is nie waar nie. George Claassen, nog ‘n ongelowige wat eintlik Nathan se opinie oor geloof steun, waarsku byvoorbeeld ook op sy blog teen Drewan Baird.

Op die forum Kletskerk was Nathan die deelnemer met die meeste poste, tot hy begin geld insamel het by Kletskerk-ongelowiges vir ‘n boek wat hy oor (teen) “kinders en godsdiens” wou uitgee. (Hier is ‘n intelligenter en meer wetenskaplik nagevorste opinie oor die saak as hy en sy held Dawkins s’n.) Hy raak toe weg met hulle geld. Hier is die storie. Die mense daar beweer ook dat hy ‘n paar jaar terug in die hof was op aanklagte van bedrog van oor ‘n miljoen Rand. (Ek het nie toegang tot die koerant-argiewe nie.)

Hy het ook op ‘n Kletskerk-byeenkoms ‘n vrou ontmoet wat by wie hy, getroud met iemand anders, ingetrek het. Nadat hy haar uit haar spaargeld verkul het, het die verhouding doodgeloop. Hier is daardie storie, uit haar oogpunt.

Nathan Bond is gevul met haat. Hy het al, nadat ek gepraat het oor gelowiges wat gesterf het vir hulle geloof, gesê: “Eintlik wens ek dat meer Christene vir hulle geloof sterf.” (Terloops, volgens groepe soos the Christian World Encyclopedia en Voice of the Martyrs was daar verlede jaar alleen 160 000 Christene doodgemaak vir hulle geloof. En Nathan wens dat dit meer is???) Hierdie aaklige, haatgevulde karakter en sy bewonderaars het jare gelede Kletskerk verander van ‘n geloofsforum na ‘n plek waar mens skaars toegelaat word om te noem dat jy ‘n gelowige is. Ek is weg by Kletskerk toe stellings soos “Godgelowiges is goed as jy breindood kanonvoer nodig het” niemand daar meer twee keer laat opkyk het nie. Ek wou nie dat sulke haatgevulde mense my beïnvloed nie.

‘n Vername probleem met sy benadering is die volgende: Hy beweer hy is teen godsdiens (Ek is, terloops- ook teen godsdiens- ek verkies ‘n verhouding met Jesus) grootliks oor godsdiens irrassioneel is. Hy self, en persone soos Richard Dawkins wat hy graag aanhaal, is geensins voorbeelde van rasionaliteit nie, maar van bitterheid, haat, woede en soortgelyke emosies. Hy is teen godsdiens oor godsdiens glo doodslag veroorsaak, maar dan moet hy eerder teen iets soos ateïstiese kommunisme wees- wat nog meer doodslag veroorsaak. En teen wetenskap en tegnologie, want wetenskap en tegnologie het ons alles van buskruit tot die atoombom gegee. (Verstaan my mooi, ek spreek my nie hier uit teen wetenskap en tegnologie nie. Ek sê Nathan Bontpraat is nie konsekwent nie.)

Ek het hom op Kletskerk al – toe ek nog daar rondgehang het jare terug – “Nathan Bontpraat” genoem vir sy vermoë om te mislei. Op die Afrikaanse Lighuis- forums het iemand ook al genoem hy bly op dieselfde dorp as Drewan, en Drewan is bekend as ‘n “sakeman” wie se geldmaak-plannetjies ook nie geglo kan word nie.

Gelowig of ongelowig, oppas vir Nathan. Dit wat hy doen, sê en is bring -volgens alle getuienis wat ek het – nie waarheid of wins, skoonheid of geluk nie.

——————

Ns: Ek praat hier ook oor Nathan. Hier betreur ek wat gebeur het op ‘n Internet-forum waarvan ek deel was op ‘n stadium.

 

Lewer kommentaar

