Is dit waar?

Ek het onlangs meer as een keer met mense gepraat wat dinge sê soos: “Net oor dit waar is vir jou, hoef dit nie waar te wees vir my nie.” Ek het ook verskeie mense op die internet raakgelees wat reken waarheid is ‘n relatiewe begrip, hulle dink nie absolute waarheid bestaan nie.

Maar die stelling: “Absolute waarheid bestaan nie” kan ook só gestel word:

“Dis absoluut waar dat daar geen absolute waarheid bestaan nie.”

En nou verstaan jy self hoekom ek skepties is oor mense wat waarheid as ‘n relatiewe begrip beskou.

————–

Naskrif: Die stelling: : “Net oor dit waar is vir jou, hoef dit nie waar te wees vir my nie.” het my eenkeer genoop om hierdie stuk Engelse rymelary te skryf.

 

Lewer kommentaar

