Gebedslesse (2): Ekstra materiaal vir “Hartseer Hanna jubel” les

boy prayHanli Rose-Innes het ‘n paar maande terug vir my hierdie brief gestuur, in reaksie op “Gebedslesse“: 

Ek het vandag die lessie aangebied, vir ‘n redelik gemengde klassie – daar was BAIE min kinders in die kerk vandag, ek het ‘n drie voorskolers en een graad 3 en een graad 6 seun gehad. Dit het goed gewerk. Die groter kinders sou al die antwoorde ken so ek het nie Samuel, Elkana en Pinnina se name genoem in die les nie, en het dit gehou vir vrae vir hulle. Ek het ‘n hand-out geskep wat die kinders kon inkleur om te gebruik as boekmerk ens. asook ‘n gebedjie wat gaan oor gebed.

Toe vergeet hierdie verstrooide meisie om Hanli se materiaal te pos. Hier is dit dan- laat, maar darem. Dankie, Hanli!
 Kindergebed oor gebed en inkleur-boekmerke

Lewer kommentaar

