Ai tog, verkoopsmense!

“How are you, madam?” vra ‘n vreemde stem oor die foon. En as ek ‘n sekond vat om my gedagtes bymekaar te kry om te antwoord (hoe gaan dit nou eintlik vandag met my?) , vra sy dit weer, hierdie keer effens geirriteerd.Sy wil nie weet hoe dit gaan nie – sy wil “goed dankie” hoor sodat sy kan aanbeweeg na sake wat vir haar belangrik is.

“We want to spoil you today…” Nee, julle wil my nie bederf nie. Julle wil ‘n wins maak deur skoonheidsprodukte te verkoop. Niks fout daarmee nie, maar praat asseblief die waarheid.

do-not-call-me-telemarketer-267x300“Our product packet is valued at R1400, but you can get it for less than R350…” Wie waardeer julle produk op R1400? Ek het al boetiek-tops gesien wat maar baie dieselfde lyk as ‘n Ackermans top teen R100 – en die boetiek kry kopers, dus lei ek af dat iemand (nie ek nie) reken dis dit werd. Wat gee ek om watter waarde ‘n ander antie, of dalk die maatskappy self, aan hulle produk heg? Die punt is, as die kospryswaarde van die goed meer as R350 sou gewees het, sou hulle dit net teen daai prys verkoop het as dit iets is wat niemand wil hê nie, soos rooi ooggrimering (dit lyk of mens gehuil het) of grys lipstiffie, en hulle daarvan wil ontslae raak.

Asseblief, verkoopsmense: Daar is niks fout daarmee om oor die foon te verkoop nie. Maar moenie maak of julle omgee nie. Julle klink vals. En as daar van my verwag word om produkte te koop wat ek nog nie in my hande gehad het nie, dan verkies ek eerlike verkoopsmense.

Lewer kommentaar

