Eks-gemeentelede, ek hoor julle (Weggaan uit die gemeente, deel 7)

My mede-gemeenteverlaters, ek hoor julle. Sedert ek die gemeente-verlaat-verhaal op my blog gesit het, het verskeie van julle met my gepraat. (Julle vertel natuurlik nie almal dieselfde goed nie, en wat ek nou hier skryf is dalk heeltemal nie jou storie nie:)
> Julle is hartseer om te gaan.
> Sekere gedrag van daardie predikant maak julle bekommerd.
> Julle is hartseer nie eerstens oor julself nie, maar oor die kerk as geheel.
> Daar was nie geluister toe julle besorgdheid uitspreek nie.
> Julle was 25/40/45 jaar in die gemeente. Julle sal nie sommer vir niks van kerk verander nie. Ek weet, ek was self 15 jaar daar. Ons het gebly toe die vorige predikant te siek was om te preek, en toe daar geen predikant was nie. Julle het sekerlik gebly deur predikante met meer vernuwende/ meer tradisionele idees; wat meer dinamies preek/ rustiger preek; moeiliker preek /oppervlakkiger preek, en julle het gebly.
> Julle het getrou gedien in daardie gemeente (nie een van julle het gespog by my nie, maar ek weet mos!) – tot julle nie meer kon nie.
> Julle het vinnig weer betrokke geraak by julle nuwe kerke. Want dis hoe julle is.Jesus-Embracing-1
Ek het onlangs op hierdie webblad afgekom vir mense wat hulle kerk verlaat:
Church Exiters: Ministry Restoration: Recovering Spiritual Harmony  Die openingsblad vra:

Are you grieving over circumstances in your home church? Have you been hurt by the church-particularly by a church leader, like a pastor? Do you feel like: you have no one to turn to in your church? Do you feel like: you cannot talk about your church or leadership concerns or people will brand you as a gossip or a troublemaker? Do you feel that: if word gets out to your leadership about your concerns, that you might be shunned or disciplined? Do you feel lonely?

Julle is nie alleen nie. ‘n Klomp van ons het ‘n soortgelyke ervaring gehad. Ander mense het al dieselfde soort belewenisse in hulle kerke gehad. Miskien is daar dinge op Church Exiters (skakels na artikels is op die regterkant van die blad) wat julle kan help of troos. Mag die Here julle seën en kragtig gebruik waar julle nou is.  (Terloops, ek wens dieselfde vir almal wat nog in my ou is gemeente toe ook: Mag die Here julle seën en kragtig gebruik waar julle nou is.) Kom ons bid vir mekaar en die gemeente waaruit ons kom – en ons nuwe gemeentes.

Lewer kommentaar

