‘n Tyd om te praat: Robbie Klay, molestering, stilswye en kriminele nalatigheid(2)

‘n Tyd om te praat: Robbie Klay, molestering, stilswye en kriminele nalatigheid(2)

Laasweek het ek geskryf dat mense wat kindermolestering vermoed, en nie ‘n vinger verroer om dit stop te sit nie, krimineel nalatig is. Dit het ek gesê na aanleiding van iemand wat duidelik rede gehad het om te vermoed Robbie Klay word misbruik. Hierdie week se Huisgenoot het ‘n nog meer direkte stelling in, deur “‘n bekende” wat saam met oom Jurie gewerk het: “.. baie mense het vermoed die oom molesteer Robbie. Ek het geweet Robbie Klay is ‘n seuntjie wat met wie hy lol. Almal het geweet, maar het stilgebly. Niemand kon iets bewys nie.”

Ek besef mens kan nie ‘n saak aan die groot klok hang op sulke suspisies nie, maar mens kon ‘n vertroulike gesprek met sy ma gehad het. As almal geweet het, moes almal nie stil gebly het nie. Ek wens mens kon almal wat stil gebly het ook voor die hof daag. Waar was almal toe Robbie as seuntjie hulp nodig gehad het?

Maar dis verlede tyd. Die saak wat belangrik is, is nóú. Het jy wat nou hier lees, enige rede om te vermoed ‘n kind wat jy ken word gemolesteer? En wat gaan jy daaraan doen?

 

Lewer kommentaar

